Alla inlägg under september 2010

Av Dan Nie - 24 september 2010 08:51

Nu är det dags för ett vardagsrum där du vill ha nya möbler in och ut. I vardagsrummet har tidigare arbetat som kontoret också, så det finns för närvarande ett enormt databord. Jag skulle vilja ha dator bord bort så jag kunde få mig ett matbord i stället. Tyvärr har jag ingen plats för databord i sovrummet, framtiden kontoret. Jag står därför inför en uppgift att hitta en ny. Jag har just så många krav på en sådan ombord eftersom det inte bara vara de billigaste från en lågpriskedjan. Det gör det bara svårt att hitta en, och jag äntligen hitta en, det kostar oftast en förmögenhet. Nå, jag ska hitta en, jag behöver bara få tag på ett matbord också:-P och några stolar. Det kommer visa sig vara bra, när den är färdig.

Av Dan Nie - 3 september 2010 13:42

Nå, kommer prioritet att bara en liten erkänd ledare. Det kommer förmodligen inte soffan kommer först ändå, utan snarare sängen och kylskåp. Gäller samma princip är arg med sängen som soffa som håller i så många år som vi har spenderat tusentals dollar på dem? Jag tror det, så här igen, jag går efter någon liten dyrer sängar, eftersom det skulle ha att hålla mer än första natten. Det behöver inte ens vara något med en livstids garanti. Bar de närmaste 10-15 åren skulle bli bra:-D

Ovido - Quiz & Flashcards