Alla inlägg under november 2010

Av Dan Nie - 26 november 2010 09:05

Jag kommer hela tiden fascinerad av termografi. Det är också rätt säsong för det nu, nu när det är minusgrader ute. Termografi är en värmekänslig bilder. Du har se den flera gånger på tv. Den blå och röda bilder där man kan se hur varmt det är. Det är just detta termografi är. I praktiken kan du använda det för att hitta läckor i hans egendom. Om med termografi hittar en läcka kan du sedan bestämma om du ska isoleras, eller om du på annat sätt kan förhindra värmeavgivning.

Av Dan Nie - 7 november 2010 11:30


Jag har renoverat garaget lite, och många därför ett kompetent företag att utföra uppgiften. Det rankas nämligen lite ur min egen hantverksskicklighet och de verktyg jag har till förfogande.
Jag har hört några bra om http://svendthomsen.dk så ge dem tillräckligt med en kallelse under de närmaste dagarna. Annars slutar med garaget det bara faller isär och inte. Inte alls när bilen är i det:-P Är det något speciellt du måste ta hänsyn till renovering? Vad sägs om saker som försäkringar, och försäkringar yrkesverksamma att utföra renoveringen? Kanske processen renoverades haha

Jag har renoverat garaget lite, och många därför ett kompetent företag att utföra uppgiften. Det rankas nämligen lite ur min egen hantverksskicklighet och de verktyg jag har till förfogande.Jag har hört några bra om http://svendthomsen.dk så ge dem tillräckligt med en kallelse under de närmaste dagarna. Annars slutar med garaget det bara faller isär och inte. Inte alls när bilen är i det:-P Är det något speciellt du måste ta hänsyn till renovering? Vad sägs om saker som försäkringar, och försäkringar yrkesverksamma att utföra renoveringen? Kanske processen renoverades haha


Av Dan Nie - 5 november 2010 09:49



Ansträngningar bör göras i helgen, sedan hem. Jag ska spela hantverkare när jag behöver möbler lera lite om och sätta några hyllor upp. Jag tycker bara I'll Be Missing en ny borr och skruvmejsel. Finns det några särskilda märken du ska gå efter? Jag har hört några bra om Markita, men det säker finns många andra.
Innan jag kommer sakna en borrmaskin och en andra verktyg, jag bara ta reda på vad jag exakt behöver. Det måste vara minst köpt nya hyllor, utan också har i åtanke för en ny soffa och nya kylskåp. Och så finns ändå även använt en skruvmejsel för detta ändamål.

Ansträngningar bör göras i helgen, sedan hem. Jag ska spela hantverkare när jag behöver möbler lera lite om och sätta några hyllor upp. Jag tycker bara I'll Be Missing en ny borr och skruvmejsel. Finns det några särskilda märken du ska gå efter? Jag har hört några bra om Makita, men det säker finns många andra.


Innan jag kommer sakna en borrmaskin och en andra verktyg, jag bara ta reda på vad jag exakt behöver. Det måste vara minst köpt nya hyllor, utan också har i åtanke för en ny soffa och nya kylskåp. Och så finns ändå även använt en skruvmejsel för detta ändamål.



Skapa flashcards