Alla inlägg under december 2010

Av Dan Nie - 17 december 2010 06:30

Efter att den nya danska lagen, alltid ange energimärkningen, redan vid tillkännagivandet av bostaden. Det kan mycket väl vara en sund obekväm och irriterande för säljaren, men det är inte bra nog? I dessa tider av miljön, måste vara en av de första frågorna du ställer på ett husköp. Det har faktiskt också stor inverkan på den månatliga kostnaden för husen har G energimärkningen eller A! Därför tycker jag det är fint av mäklare är tvungna att få en energi av husen de säljer.

Av Dan Nie - 15 december 2010 09:15


Som jag känt tidigare, jag börjar se mer för ett hus. Det borde inte vara något stort, bara en liten villa i gott skick. Jag vill hellre betala lite mer nu, och så spara på underhåll. I sammanhanget är det en riktigt bra sak med det nya kravet på energimärkningen kommer att tillkännages vid försäljning av fastigheten.
Innan jag köpa något, bearbetas dock vara i ordning. Det måste finnas någon snickare och hantverkare ut och titta på det först, och som något extra, kommer jag inte bara har en energi rapport, jag ser också en termografi studera, så jag vet vad jag får in.
Det är bara svårt att hitta en fastighetsmäklare. Det är bra handfull av dem och de flesta är stora aktörer på marknaden men de är nu den bästa? Jag hittade en liten gård, som jag tycker ser ganska trevlig och skälig grund. De gör det tillräckligt bra i de flesta hem, fritidshus och stora lyxiga hem, men det finns också Nole villor från.

Som jag känt tidigare, jag börjar se mer för ett hus. Det borde inte vara något stort, bara en liten villa i gott skick. Jag vill hellre betala lite mer nu, och så spara på underhåll. I sammanhanget är det en riktigt bra sak med det nya kravet på energimärkningen kommer att tillkännages vid försäljning av fastigheten.

Innan jag köpa något, bearbetas dock vara i ordning. Det måste finnas någon snickare och hantverkare ut och titta på det först, och som något extra, kommer jag inte bara har en energi rapport, jag ser också en termografi studera, så jag vet vad jag får in.
Det är bara svårt att hitta en fastighetsmäklare. Det är bra handfull av dem och de flesta är stora aktörer på marknaden men de är nu den bästa? Jag hittade en liten gård, som jag tycker ser ganska trevlig och skälig grund. De gör det tillräckligt bra i de flesta hem, fritidshus och stora lyxiga hem, men det finns också Nole villor från.


Av Dan Nie - 13 december 2010 13:23


Nu är julen nu mycket nära, så det är det sista samtalet om du har tid att köpa hans julklappar. Har du hade köpt alla dina gåvor? Jag har varit i god tid i år och har beställt de flesta av nätet, så det har varit så mycket stress på övriga år.
Fördelen med att köpa julklappar på nätet är att man ofta kan hitta saker lite billigare, och du ska bara plocka upp saker på det lokala postkontoret några dagar senare. Ingen stress, utöver bristen på pengar på kontot, men att det skulle vara ändå:-D

Nu är julen nu mycket nära, så det är det sista samtalet om du har tid att köpa hans julklappar. Har du hade köpt alla dina gåvor? Jag har varit i god tid i år och har beställt de flesta av nätet, så det har varit så mycket stress på övriga år.Fördelen med att köpa julklappar på nätet är att man ofta kan hitta saker lite billigare, och du ska bara plocka upp saker på det lokala postkontoret några dagar senare. Ingen stress, utöver bristen på pengar på kontot, men att det skulle vara ändå :-D


Av Dan Nie - 3 december 2010 12:39


Jag älskar Georg Jensen Design, och i synnerhet deras Geaorg Jensen juldekorationer. I enlighet med traditionen är ute med sina juldekorationer i år som vanligt. Räkningen julklappsmobilen 2010, julefyrfadsstage, jul klocka, jul boll.
Dessutom är det också vanligt julpynt, och min mamma speciellt glad över att så att den blir hn alltid några varje år.

Jag älskar Georg Jensen Design, och i synnerhet deras Georg Jensen juldekorationer. I enlighet med traditionen är ute med sina juldekorationer i år som vanligt. Räkningen julklappsmobilen 2010, julefyrfadsstage, jul klocka, jul boll.Dessutom är det också vanligt julpynt, och min mamma speciellt glad över att så att den blir hn alltid några varje år.


Skapa flashcards