Alla inlägg under januari 2011

Av Dan Nie - 7 januari 2011 14:24


Det var min syster som köpte huset först, så jag är snart för att hjälpa flytta. Hon föll för ett hus i utkanten av en liten by vid kanten av en skog. Hennes nya bakgård går rakt in i skogen, så hela skogen min systerdotter lekplats. Jag tycker det låter riktigt trevligt, och ser till mig själv kommer att se huset för första gången. Jag får vara nöjd med bilderna så här långt.
Vissa källor säger att de redan har sett Bambi kommer gående förbi :-)

Det var min syster som köpte huset först, så jag är snart för att hjälpa flytta. Hon föll för ett hus i utkanten av en liten by vid kanten av en skog. Hennes nya bakgård går rakt in i skogen, så hela skogen min systerdotter lekplats. Jag tycker det låter riktigt trevligt, och ser till mig själv kommer att se huset för första gången. Jag får vara nöjd med bilderna så här långt.Vissa källor säger att de redan har sett Bambi kommer gående förbi :-)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards