Alla inlägg under februari 2011

Av Dan Nie - 25 februari 2011 09:09


Jag behöver en Fatboy beanbag till min systerdotter i Danmark, men det är bäst att köpa den? Jag hittade zupelexshop men kan inte riktigt räkna ut om de är bra nog. Det ser mycket trevligt ut och allt det där, men när du klickar runt lite, se butiken verkade vara väldigt tomt.
Det skulle också vilja vara en snabb leveranstid, men de gör reklam för så väl nog också att de har.

Jag behöver en Fatboy beanbag till min systerdotter i Danmark, men det är bäst att köpa den? Jag hittade zupelexshop som säljer designmöbler, men kan inte riktigt räkna ut om de är bra nog. Det ser mycket trevligt ut och allt det där, men när du klickar runt lite, se butiken verkade vara väldigt tomt.Det skulle också vilja vara en snabb leveranstid, men de gör reklam för så väl nog också att de har.

Skapa flashcards