Alla inlägg under november 2011

Av Dan Nie - 26 november 2011 13:16

Häromdagen hade jag ett stort problem. I skolan hade vi en översättning, och jag har inte gjort upp det ännu. Det var levereras nästa dag. Jag var otroligt nära att hyra en översättningsbyrå att göra det åt mig.

Heldigivs underordna allt själva. Jag drog mig samman och gjort passet på kvällen.

Vi får tillbaka det i morgon, sedan får vi se om jag gjorde bra. Jag hoppas det blir en topp betyg.

Av Dan Nie - 11 november 2011 14:30

rökskydd är förmodligen den bästa formen av säkerhet. en tjuv kan inte stjäla något som han inte kan se. Så om du vill hålla tjuvar borta, bör du överväga att få installerat dimma säkringen i ditt hus.
En spruta används en blandning av vatten och glykol som en konstgjord dimma. Vätskan rinner genom en värmare och omvandlas till en torr, vit dimma som spred sig i hela det skyddade utrymmet.
i Danmark, där jag kommer ifrån, kan du köpa "tågesikring" VM-sikring.dk. Det är där jag köpte min.

Skapa flashcards